به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی در 7 دیدار اخیر تیم ملی در تمام مسابقات از 5 تعویض خود استفاده کرده است اما در دیدار امروز مقابل هنگ کنگ باید ترک عادت کند.

عنایتی در 3 مسابقه انتخابی المپیک در 3 مسابقه ای که ایران برگزار کرد از 5 تعویض خود استفاده کرد و حتی برای دقایق کوتاه هم شده سعی داشت بازیکنان مختلف را در جریان بازی قرار دهد تا برای مسابقات بعدی آماده باشند.

در مسابقات هانگژو هم به همین شکل بود، تیم ملی امید غیر از دیدار مقابل عربستان که 2 تعویض انجام داد، در 3 مسابقه دیگر از حداکثر ظرفیت برای انجام تعویض استفاده کرد.

اما قطعا در دیدار امروز مقابل هنگ کنگ رضا عنایتی باید رویه تعویض ها را انجام دهد، او در این مسابقه بازیکنان کافی برای حضور در میدان در اختیار ندارد.

1933502

سینا شاه عباسی، مجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده لو، امیر جعفری، محمدرضا غبیشاوی، امید حامدی فر، فردین یوسفی، محمدحسین اسلامی، مهدی ممی زاده، آریا برزگر و ارسلان مطهری 13 بازیکنی هستند که در اختیار رضا عنایتی قرار دارند.

از بین بازیکنان نام برده 10 بازیکن در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت و 3 بازیکن روی نیمکت قرار خواهند گرفت که در صورت نیاز به هر 3 بازیکن روال بازی های قبلی تیم ملی طی نخواهد شد.

با عبور تیم ملی از این مرحله احتمال حضور بازیکنان پرسپولیس در نیمه نهایی مسابقات وجود دارد و دست سرمربی تیم ملی در ادامه مسابقات باز خواهد شد، اما با توجه به این که این بازیکنان پرواز های متعدی و یک بازی سخت مقابل الدوحیل را تجربه خواهند کرد بازیکنان ایران در بازی مقابل هنگ کنگ باید حداکثر احتیاط را دستور کار قرار دهند تا دچار مصدومیت نشوند و کارت زرد یا قرمز دریافت نکنند.