به گزارش "ورزش سه"، جايگاه دهمى ايران با ٣ طلا، ١١ نقره و ١١ برنز تا پايان روز هفتم نگرانى هاى زيادى را بابت ادامه اين روند و كمبود مدال طلا جهت صعود در جدول افزايش داده است. 

با اين حال كاروان ايران اميدوار به روزهاى آينده و رشته هاى پرمدال است. امروز و در روز هشتم ورزشكاران در رشته هايى همچون تنيس روى ميز، تيراندازى، تيروكمان، شطرنج، قايقرانى، هندبال، فوتبال، دووميدانى، اسكيت و كوراش به ميدان رفته اند؛ اگرچه فقط در چند رشته توزيع مدال انجام مى شود. 

به هر حال بايد نشست و ديد در روز هشتم بازى ها اتفاق ويژه اى براى كاروان ايران رخ خواهد داد يا بازهم نقره و برنز ورزشكاران ما را راضى خواهد كرد. 

در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز هشتم بازى هاى آسيايى هانگژو همراه ما باشيد:


بولت استقلالاسكيت

٥:٠١: مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت ایران اعزامی به بازی های آسیایی  ۲۰۲۲ هانگژو ساعت ۹ صبح امروز (یکشنبه ۹ مهر) به وقت محلی در ماده ۱۰۰۰ متر و در استادیوم Qiantang Roller Sports Centre با حضور نگین شیخی و ملیکا منوچهری راد در بخش زنان و محمد امین حیدری و کیارش شامحمدی  در بخش مردان برگزار شد.

٥:٠:٧: در پایان دور اول بخش زنان و بین هشت شرکت‌کننده، ملیکا منوچهری راد ۱.۳۷.۲۱۷ با زمان و نگین شیخی با زمان ۱.۳۸.۴۱۴ به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند.

٥:٠٨: در بخش مردان هم کیارش شامحمدی و محمد امین حیدری موفق شدند راهی مرحله بعدی شوند، بدین ترتیب تمام اسکیت‌بازان کشورمان موفق شدند مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

٥:٣٩: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات اسکیت سرعت در ماده هزار متر برگزار شد و دو بانوی اسکیت‌باز ایران به رقابت با حریفان در گروه اول پرداختند. بعد از برگزاری مسابقات دو گروه، مشخص شد نگین شیخی با رکورد ۱.۳۷.۰۸۲ و ملیکا منوچهری راد با زمان ۱.۳۷.۱۵۷ توانستند در جمع هشت نفر برتر قرار گرفته و راهی مرحله فینال شوند.


بولت فولادقايقرانى

٥:١٣: هیوا افضلی در دور مقدماتی رقابت های کانو یک نفره ۲۰۰ متر با نمایندگان ازبکستان، ویتنام و چین رقابت کرد با زمان ۵۵ ثانیه و دویست و هفتاد و هشت صدم ثانیه در رده پنجم قرار گرفت.

٥:١٤: سه نفر اول مستقیما راهی فینال شدند و دو نفر بعدی به نیمه نهایی رسیدند. افضلی تا ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی برای رسیدن به فینال تلاش می کند.

٥:٢٧: هدیه کاظمی قایقران آب های آرام ایران در ادامه رقابت های بازی های آسیایی در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر با نمایندگان ویتنام، چین، سنگاپور، ازبکستان و ماکائو رقابت کرد. او در این نبرد شش نفره با قرار گرفتن در جایگاه سوم مستقیما به فینال رفت. فینال فردا صبح برگزار خواهد شد.

1933646
1933647

بولت ذوب آهنكوراش

٥:٤١: طاهره آذرپیوند نماینده وزن منهای 70 کیلوگرم كوراش بانوان با شکست از نماینده چین تایپه حذف شد.

1933648

٥:٤٥: آذرپیوند طی چهار دقیقه مبارزه با لی وینگ چین تایپه ای که نایب قهرمان جهان است نتیجه را واگذار کرد تا خیلی زود از دور رقابت‌ها حذف شود.