به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از شکست مقابل نیوکسل یونایتد و ولورهمپتون، هفته بدی را پشت سر گذاشت. تاثیر غیبت بازیکنانی مانند برناردو سیلوا و کوین دی‌بروینه در این بازی‌ها را نمی‌شود نادیده گرفت.

شکست مقابل نیوکسل باعث حذف آنها از جام اتحادیه شد و دیگری آنها را در آستانه از دست دادن صدر جدول قرار داده است.
البته که حذف شدن از جام اتحادیه در سنت جیمز پارک را می‌توان به فال نیک گرفت، زیرا سیتی در دسامبر باید در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند و حذف از جامی که در مقایسه با جام باشگاه‌های جهان اهمیت چندانی ندارد، باعث خلوت شدن تقویم آنها می‌شود. 

1934063

پپ گواردیولا پس از بازی مقابل ولورهمپتون، در مورد چالش‌هایش برای تغییر نتیجه و کامبک صحبت کرد و نگرانی‌های او درست بود زیرا سیتی نتوانست بازی باخته مقابل ولوز را به برد تبدیل کند. دو بازی آینده سیتی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر انگلیس دو بازی بسیار حساس هستند. اولی مقابل لایپزیش و دومی برابر آرسنال.

در چنین شرایطی، وضعیت سه مصدوم بزرگ سیتی، دغدغه اصلی پپ گواردیولا در این روزهاست.

1934062

اولین بازیکن برناردو سیلوا است که پپ درباره مصدومیتش گفت که شرایط او خوب نیست و مصدومیت بدتر از چیزی است که تصور می‌کرد. زمان بازگشت او به تمرین و زمین بازی نامشخص است. بازیکن بعدی جان استونز است، پپ درباره او گفت که او بهتر است و احساس خوبی دارد. در حال گذراندن تمرینات انفرادی است و به‌زودی به تیم اضافه خواهد شد. زمان تخمینی برای برگشت او در بازی این هفته مقابل لایپزیش است.

1934061

مهم‌ترین غایب سیتی کوین دی‌بروینه است که به گفته پپ او چند ماه از میادین دور خواهد بود. زمان بازگشت او به میادین نامشخص است و بدین ترتیب بازی‌های حساس برابر لایپزیش و آرسنال را هم از دست خواهد داد.