به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا مجبور شد شکست روز شنبه منچسترسیتی مقابل ولورهمپتون را از روی سکوها تماشا کند.

سرمربی آبی‌ها در نیمه دوم شکست روز چهارشنبه مقابل نیوکسل در جام اتحادیه به دلیل اعتراض کلامی به داور چهارم اخطار گرفته بود و سه اخطاره شد تا در بازی روز شنبه از روی سکوها بازی را تماشا کند.

او درباره محرومیت خود توضیح می‌دهد:"زمانی که بازیکن بارسلونا بودم شاید یکی از محتاط‌ترین بازیکنان بودم، زیرا همیشه با داوران صحبت می‌کردم. الان به عنوان مربی همین اتفاق برای من می افتد. اگر فکر کنم تصمیم ناعادلانه است یا چیزی باشد که دوستش نداشته باشم، می‌گویم ولی باید آن را کنترل کنم."

1934320

سرمربی کاتالان امیدوار است که به آن برسد اما قولی نمی دهد:" روی سکوها غیرممکن است که آن‌ها به من کارت زرد بدهند، آنقدر آرام بودم که به سادگی خودم را وقف تجزیه و تحلیل آنچه در حال رخ دادن بود، کردم. اما در حاشیه، وقتی بعضی چیزها را می بینید که دوست ندارید، باید حرف بزنم. من دوست ندارم کارت دریافت کنم، دوست دارم خودم را کنترل کنم، سعی می کنم این کار را انجام دهم - اما نمی‌توانم صددرصد به شما تضمین دهم که به آن خواهم رسید."

گواردیولا که بازی را در سکوها به همراه تکسیکی بیگیریستین و مانل استیارته تماشا کرد، اعتراف کرد علاقه زیادی دارد تا در کنار زمین باشد:"تیکسی و مانل بسیار دوستانه بودند اما من ترجیح می‌دهم کنار زمین باشم. به همین دلیل دیگر نباید این کار را انجام دهم. دفعه بعد محرومیت دو جلسه‌ای خواهد بود."