به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته دیدار سختی را برابر سویا پشت سر گذاشت و تنها با اشتباه سرخیو راموس و گل به خودی او موفق شد سه امتیاز این دیدار را به دست آورد. 

آنها در این بازی بارها برای باز کردن دروازه حریف تلاش کردند اما سویا با تمام وجود در حال دفاع بود و اجازه نداد که هیچ یک از ستاره‌های این تیم موفق به گلزنی در این بازی شوند و در نهایت هم روی اشتباه خودی شکست را پذیرفت. 

اما نکته جالبی که روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو به آن اشاره کرده، تذکری است که گاوی در جریان این دیدار به لواندوفسکی داده و توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و هواداران بارسا را هم جلب کرده است. 

1934921

این ستاره جوان بارسا در دقایق پایانی بازی و پس از اشتباهی که لواندوفسکی در زمین مرتکب شده به او تذکر داده و گفته است: «روبرت، لعنتی، باید عملکرد بهتری داشته باشی مرد.»

ژاوی اعتماد بسیار زیادی به گاوی دارد و بسیاری او را از بازیکنان مهم و بزرگ نسل آینده بارسا در سال‌های پیش رو می‌دادند. با این که مارک آندره تراشتگن پیش از این مدعی شده بود که کاپیتانی برای او هنوز زود است اما به نظر می‌رسد که این هافبک اسپانیایی در حال تمرین برای تبدیل شدن به بازیکن ارشد در رختکن بارسا است.