به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز در مجموع 20 بازیکن را به پورتو می‌برد که 16 بازیکن از تیم اصلی و بقیه از تیم دوم هستند. شکی نیست که مصدومیت پدری، فرانکی دی‌یونگ و رافینیا دست ژاوی را بیش از پیش بسته و همه چیز نشان می‌دهد که رونالد آرائوخو، مدافع میانی اروگوئه‌ای، پس از استراحت جمعه گذشته مقابل سویا، به جمع یازده‌تای اصلی بارسا برابر پورتو باز خواهد گشت. 

1932874

از بخت خوب ژاوی، بازیکنان جوان بارسا نیز درخشان کار کرده‌اند و کار او برای انتخاب ترکیب اصلی آسان نیست. هم لامین یامال و هم فرمین لوپز در این بازی حضور خواهند داشت. دو فوتبالیست دیگر از تیم دوم بارسا که در فهرست هستند، یکی دروازه‌بان آسترالاگا و دیگری مارک کاسادو است.

سوال بزرگ این است که آیا اوریول رومئو پس از استراحت مقابل سویا به ترکیب اصلی باز می‌گردد یا خیر. همچنین باید دید که ایلکای گوندوگان مثل بازی با سویا هافبک دفاعی خواهد بود یا کمی جلوتر بازی خواهد کرد. حضور ایلکای در پست هافبک دفاعی باعث خواهد شد گاوی و فرمین لوپز آزادی عمل بیشتری در خط میانی داشته باشند. 

1931635

بارسا امروز سه شنبه به پورتو سفر می‌کند و بعدازظهر در ورزشگاه دراگائو تمرین خواهد کرد. قبل از تمرین، ژوائو فلیکس و ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی حضور خواهند داشت.

لیست دعوت شدگان بارسا برای بازی چهارشنبه مقابل پورتو به شرح زیر است: تراشتگن، پنیا، سرخی روبرتو، کانسلو، آرائوخو، کنده، کریستنسن، اینیگو مارتینز، بالده، مارکوس آلونسو، رومئو، گوندوگان، گاوی، فران، فلیکس، لواندوفسکی، لامین یامال، فرمین لوپز، کاسادو و آسترالاگا.