به گزارش "ورزش سه"، تا پايان روز يازدهم، با ٦ مدال طلا اوضاع كاروان ايران در جدول مدال ها تعريفى نداشت، اما در روز دوازدهم در رشته هايى مثل كشتى فرنگى، كاراته، اسكيت و وزنه بردارى اميدوار به كسب مدال طلا هستيم.

به نظر مى رسد ديگر فرصت چندانى براى جبران عقب افتادگى باقى نمانده و با ورود رشته هاى مدال آور رنگ مدال ها مى بايست طلايى شود.

از دو سنگين وزن كشتى فرنگى تا بهمن عسگرى در كاراته و ميرمصطقفى جوادى در وزنه بردارى ورزشكارانى هستند كه هم مسوولين و هم مردم چشم انتظار درخشش آنها در روز دوازدهم خواهند بود.

در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز دوازدهم بازى هاى آسيايى همراه باشيد:


* كشتى فرنگى

٦:١٦: در وزن 97 کیلوگرم که با حضور 10 کشتی‌گیر برگزار می‌شود، محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۶بر۳ رستم آساکولوف از ازبکستان را شکست داد و مرحله بعد صعود کرد. ساروی در مرحله یک چهارم با اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان مبارزه می کند.

1935992

٦:١٨: در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۱ کشتی‌گیر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور اول در کمتر از ۲ دقیقه نانتاوات پانفوک از تایلند را ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور دوم با آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

1935993

* قایقرانی

۵:۲۹: رکسانا رازقیان‌ به عنوان نماینده ایران در رشته اسلالوم در مسیر رودخانه قرار گرفته تا رقابتش‌‌ را آغاز کند.


* اسکیت

۵:۲۳: ترانه احمدی و رومینا سالک اصفهانی دو ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل ایران در اجرای اول و دوم خود در مرحله مقدماتی با ۱۱ ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند و در پایان با کسب جایگاه اول و دوم به جمع ۸ ورزشکار برتر این رشته در مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.

۵:۲۶: در مجموع دو اجرای اول و دوم مرحله گروهی نیز رومینا سالک اصفهانی باثبت معدل زمانی ۴.۲۵۴ ثانیه اول شد و ترانه احمدی نیز با معدل زمانی ۲.۲۹۴ ثانیه دوم شد.

1935987

۵:۵۹:دو بانوی اسکیت فری‌استایل ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفانی از چین تایپه  رفتند که ترانه احمدی راهی فینال شد و رومینا سالک اصفهانی از صعود به فینال باز ماند.

٦:١٢: ترانه احمدی در مرحله نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل لیو چیائو از چین تایپه به رقابت پرداخت و در مسابقه اول و دوم خود مقابل این اسکیت‌‌باز شکست خورد و به مدال نقره این دوره از مسابقات رسید.

٦:١٣: رومینا سالک اصفهانی نیز در مرحله رده‌بندی اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی هانگژو با تینگ یوئن به رقابت پرداخت و در حالی که مسابقه اول خود را شکست خورد، در مسابقه دوم به پیروزی رسید و پس از شکست در مسابقه سوم نتوانست به مدال برنز برسد.

1935988

*سنگنوردى

۵:۱۱: الناز رکابی نماینده امروز ایران در رشته سنگنوردی است که در دور مقدماتی به مصاف رقبا رفته است.