به گزارش "ورزش سه"، با اينكه فردا(يكشنبه) و در روز اختتاميه مسابقات، رقابت هاى كاراته برگزار خواهد شد، اما تقريبا مى توان گفت پرونده كاروان ايران امروز در نوزدهمين دوره بازى هاى آسيايى بسته مى شود.

در حالى به روز آخر رقابت ها رسيديم كه هنوز تعداد طلاهاى ايران هم دورقمى نشده و همه منتظر درخشش ستاره هاى ورزش ايران در روز پايانى هستند.

كشتى آزاد، كاراته، جوجيتسو، كبدى، واترپلو، شطرنج، سنگنوردى و وزنه بردارى رشته هايى هستند كه ايران امروز در آن ها نماينده خواهد داشت. كشتى، كاراته، كبدى، شطرنج، جوجيتسو و وزنه بردارى رشته هايى هستند كه اميد به كسب مدال طلا دارند كه در اين ميان بيشتر نگاهها به كشتى است؛ جايى كه چهار ستاره كشتى آزاد روى تشک می روند و بدون اغراق هر‌ چهار نفر شانس کسب مدال طلا هستند. البته که شانس حسن یزدانی و امیرحسین زارع تا حدودی بیشتر است. 
ایران برای رسیدن به رتبه ششمی راهی تقریبا غیرممکن را پیش رو‌ دارد، اما به نظر می رسد با چند طلا خودش را به رتبه هفتمی برساند.

در‌ ادامه با اخبار و‌ حواشی از جذابترین روز بازی های آسیایی همراه ما باشید:


* کاراته

۴:۴۲: در مبارزه نخست امروز مهدی خدابخشی در وزن منهای 84 کیلوگرم مردان به مصاف اندو دایی کی از ژاپن رفت که طی سه دقیقه مبارزه نفس گیر و پایاپای سرانجام نماینده ژاپن 5بر4 پیروز میدان شد تا ادامه حضور نماینده کشورمان در جدول رقابت ها به حضور نماینده ژاپن در فینال بستگی داشته باشد.

۴:۵۴: با توجه به شکست 6 بر0 نماینده ژاپن به حریف اردنی، مهدی خدابخشی هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد.


* سنگنوردی

۴:۴۵: الناز رکابی ملی پوش سنگنوردی ایران در نیمه نهایی ماده لید و بولدرینگ برای رسیدن به فینال به مصاف حریفان خود می رود.

۴:۵۱: ملی پوش سنگنوردی کشورمان برای صعود به فینال باید در جمع 8 نفر برتر رنکینگ مرحله نیمه نهایی قرار بگیرد.در این مرحله 20 سنگنورد حضور دارند که در دو گروه رقابت می کنند.ساعت فینال در 20:28 وقت محلی می باشد.