به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و سیتی امشب در ورزشگاه امارات به مصاف همدیگر رفتند. در پایان آرسنال موفق شد با تک گل گابریل مارتینلی، تیم پپ گواردیولا را شکست دهد و خود را به رده دوم برساند و سیتی را به جایگاه سوم بفرستد.

گفته می‌شود در جریان پیروزی آرسنال، یکی از هواداران این تیم پس از درگیری با سمیر نصری، هافبک سابق توپچی‌ها، از ورزشگاه امارات اخراج شد. این هوادار قبل از اخراج، تلاش کرد با مشت به چند هوادار دیگر آرسنال هم حمله کند اما مانع او شدند و او را به بیرون از ورزشگاه فرستادند.

1937815

سمیر نصری که در هر دو باشگاه بازی کرده است، در سال ۲۰۰۸ به آرسنال پیوست و ۱۲۵ بار برای توپچی‌ها به میدان رفت و ۲۷ بار موفق به گلزنی شد تا اینکه در سال ۲۰۱۱ به منچسترسیتی رفت. در سیتی، نصری بخشی از تیمی بود که به این باشگاه کمک کرد تا اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را در بازی دراماتیک و معروف روز آخر لیگ در سال ۲۰۱۲ کسب کند.

درگیری سمیر نصری با هوادار آرسنال، تنها حاشیه بازی امروز آرسنال - سیتی نیست و در زمین بازی هم پس از پایان بازی، ارلینگ هالند و کایل واکر با کادر فنی آرسنال درگیر شدند و حاشیه‌هایی را به وجود آوردند.

1937816