به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر انگلیس، در امارات، ورزشگاه خانگی خود، میزبان منچسترسیتی بود. بازی‌های این دو تیم همیشه با حواشی قابل توجهی همراه بوده و سوژه رسانه‌ها و هواداران شده‌اند.

اما در میان این اتفاقات، اتفاق و حاشیه امروز بی‌سابقه و جدید بود.
بینندگانی که برای تماشای این بازی شبکه Sky Sports را انتخاب کردند، با زاویه دوربین کاملاً جدیدی روبرو شدند. زاویه جدید به نام Game Mode مانند ویدئو گیم‌های با موضوع فوتبال است و بینندگان را با دیدی نسبت به آنچه ممکن است در یک بازی ویدیویی فوتبال ببیند، روبرو می‌کند‌.

1937783
1937784

راشل نایتینگل، رئیس بخش رسانه‌ای و نوآوری لیگ برتر، در مورد زاویه جدید گفت: «لیگ برتر همیشه به دنبال راه‌هایی برای افزایش تنوع و تجربه‌های جدید برای طرفداران در سراسر جهان است. پس از این مشورت‌های زیاد، به این زاویه رسیدیم و ما امیدواریم که "Game Mode" راهی جدید و هیجان‌انگیز برای لذت بردن از بازی‌ها در خانه ارائه دهد.»

1937785

فیل مارشال، مدیر تولید Sky Sports، افزود: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که ببینیم Game Mode چه چیزی را می‌تواند به تجربه کلی طرفداران هنگام تماشای فوتبال اضافه کند و معتقدیم که پتانسیل بالایی در نوآوری هنگام پخش بازی دارد. ما از آرسنال و لیگ برتر برای حمایت آنها در آزمایش این نوآوری تشکر می‌کنیم.»

علی‌رغم مشکلات بسیاری از هواداران با این زاویه، تعداد زیادی از هواداران هم از این زاویه استقبال کرده‌اند و تماشای فوتبال از زاویه ویدئو گیم را تجربه جدید و هیجان‌انگیزی توصیف کرده‌اند.