به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا که دیشب تیمش منچسترسیتی در یک بازی حساس مقابل آرسنال 1-0 شکست خورد امروز برای شرکت در یک همایش فوتبالی به ایتالیا رفته بود.

همایشی که سرمربی منچسترسیتی در آن حضور داشت "دیالوگ‌هایی درباره استعداد با پپ گواردیولا" نام دارد و توسط بنیاد جان‌لوکا ویالی و بنیاد سالا که ریاستش با گواردیولا است ترتیب داده شده است.

پپ در آستانه ورود به این همایش با خبرنگاران ایتالیایی روبرو شد و به سوالات آنها پاسخ داد. یک خبرنگار از گواردیولا پرسید این شایعات که در سال 2019 و بعد از اخراج مکس آلگری از یوونتوس او با باشگاه ایتالیایی مذاکره کرده است، او این شایعات را رد کرد.

1938085

سرمربی منچسترسیتی گفت: "من و یوونتوس هیچوقت مذاکره نکردیم." خبرنگار دیگری از پپ پرسید آیا ممکن است در آینده برای هدایت تیمی در سری آ به ایتالیا بیاید؟ پپ در پاسخ گفت: "غذاهای ایتالیا عالی است. من ایتالیا را دوست دارم و خیلی وقت‌ها برای تعطیلات به اینجا می‌آیم."

گواردیولا زمانی که فوتبالیست بود سابقه بازی در ایتالیا را دارد. او پیراهن برشیا و رم را به تن می‌کرد. گواردیولا چند ماه پیش هم در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای ایتالیا گفت شایعات درباره احتمال پیوستن او به باشگاهی ایتالیایی بعد از جدایی از منچسترسیتی واقعیت ندارد.