به گزارش "ورزش سه"، گرینوود با وجود مختومه اعلام شدن پرونده‌اش در دادگاه انگلیس نتوانست به حضورش در باشگاه منچستریونایتد ادامه دهد و با توافقی دو طرفه با آنها قطع همکاری کرد. 

این بازیکن در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی ختافه شد و این هفته هم موفق شد اولین گلش را برای این تیم به ثمر برساند تا نشان دهد که بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج است. 

با این حال، شرایط او در تیم ملی انگلیس هم مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که اتفاقی که در منچستریونایتد رخ داد در این تیم هم تکرار شود و مدیران فدراسیون فوتبال این کشور هم تصمیمی مشابه بگیرند. 

1938018

همین موضوع باعث شده که هیمیر هالگریمسون، سرمربی تیم ملی جامائیکا، در اظهارنظری عجیب از حضور این مهاجم جوان در ترکیب تیمش استقبال کند. 

او در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «ما دوست داریم بهترین استعدادها را در تیم‌مان داشته باشیم. اگر او بتواند به آمادگی و سطح بازی گذشته‌اش برسد، مطمئنا در شرایطی خواهد بود که بتواند به جامائیکا کمک کند.»

گرینوود اصالتی جامائیکایی دارد و به همین دلیل قوانین فیفا به او این اجازه را خواهد داد که برای تیم ملی این کشور به میدان برود. فدراسیون فوتبال جامائیکا باید درخواستی در این زمینه برای فیفا ارسال کند اما هنوز تصمیمی از سوی این بازیکن گرفته نشده است.