به گزارش "ورزش سه"، لوپز یکی از پدیده‌های جدیدی است که آکادمی باشگاه بارسلونا معروف به لاماسیا به فوتبال اسپانیا معرفی کرده و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. 

این بازیکن این فصل نمایش خوبی برای تیم ژاوی ارائه کرده و توانسته اعتماد او را جلب کند و به یکی از بازیکنان محبوب در بین هواداران بارسا هم تبدیل شده است تا نشان دهد که لاماسیا هنوز هم می‌تواند بازیکنان درخشانی را در اختیار فوتبال اسپانیا و تیم اول بارسلونا بگذارد. 

او حالا مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه اسپورت انجام داده که در ادامه بخش‌هایی از آن را می‌خوانیم.

گل به رئال مادرید در مسابقات پیش فصل: حقیقت این است که این اتفاق ترکیبی از احساسات مختلف را به همراه داشت چون من بازیکن تعویضی بودم و انتظارش را نداشتم. سپس گل زدم و برای خودم و خانواده‌ام بسیار خوشحال بودم. 

1931635

الگوها: من همیشه به لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ نگاه می‌کنم. آندرس اینیستا هم همیشه الگوی خوبی برای من بوده است. 

رویا: رویایم این بود که اولین بازی را با پیراهن بارسا انجام دهم که به حقیقت پیوست. دوست داشتم آنجا باشم و با بهترین بازیکنان تمرین کنم. حالا رویایم این است که در تیم اول بمانم. داشتن این فرصت که فصل آینده هم به کارم در اینجا ادامه دهم رویای من است.

ژاوی: او از روز اول به من کمک کرد، خصوصا در بازی اول. او یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ است و از تمامی جنبه‌های بازی از جمله کنترل توپ و دفاع عالی بوده است. من چیزهای بسیاری از او و کادر فنی تیم یاد گرفتم. 

روزهای سخت نوجوانی: وقتی جوان‌تر بودم تحمل شرایط برایم دشوار بود. بسیار ناامید و ناراحت بودم. خیلی گریه می‌کردم. شرایط بدی داشتم. این باعث شد از نظر روانی قوی‌تر باشم. دوری از خانواده برایم سخت بود اما در نهایت پدر و مادرم و لاماسیا به من کمک کردند که شرایط بهتری داشته باشم. 

1931761

نوشیدنی مورد علاقه: آب. 

سریال مورد علاقه: خانه کاغذی. 

بازی محبوب: فیفا. 

تتو: نه. نمی‌توانم خودم را با تتو تصور کنم. هرگز. من پسری ساده هستم.