به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب دورتموند و تیم ملی انگلیس باعث شد که باشگاه‌های بزرگ اروپایی به صورت جدی به دنبال جذب او باشند. 

این بازیکن دو پیشنهاد جدی از سوی منچسترسیتی و رئال مادرید داشت و در نهایت تصمیم گرفت به سانتیاگو برنابئو منتقل شود و از آن زمان تا به حال به ستاره بی‌چون و چرای تیم کارلو آنچلوتی تبدیل شده است. 

عملکرد خوب او با پیراهن رئال باعث شده که این ستاره انگلیسی جایگاه خاصی نزد هواداران این تیم هم پیدا کند و به یکی از بازیکنان محبوب آنها در این فصل تبدیل شود. 

1937062

اوترو در گفتگو با کانال رمونتادا بلانکا در شبکه اجتماعی توییچ درباره پیشنهادهای دیگر بلینگام اظهار داشت: «آنها چند روز قبل در مراسم ناهار در خیرونا با ما صحبت کردند. افرادی از باشگاه منچسترسیتی برای صرف غذا آمده بودند و به ما گفتند که با بلینگام صحبت کرده بودند. 

آنها گفتند که پدر او سرشان را گرم کرده و کمی امید برای جذب پسرش به آنها داده است اما جود خیلی صریح پاسخ منفی داده و گفته است که می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند. این اتفاقی است که برای بازیکنان بسیاری رخ داده است. وقتی دورنمای جذب رئال مادرید مطرح شود، آنها هر چیز دیگری را فراموش می‌کنند. رئال بهترین راه برای رسیدن به افتخار است.»