ستاره سابق آرسنال باور دارد منچسترسیتی در بدترین حالت فصل را در رتبه دوم به پایان می رساند. 

طرفداری | منچسترسیتی طی دو هفته اخیر در لیگ برتر انگلیس مقابل وولورهمپتون و آرسنال دو شکست متوالی را تجربه کرد و همین باعث شد صدر جدول را از دست بدهد. سیتیزن ها اخیرا با مصدومیت و محرومیت ستارگان کلیدی خودشان دست و پنجه نرم می کنند و از دید پل مرسون، این وضعیت روی آنها تاثیر گذاشته است. با این حال مرسون باور دارد تنها یک تیم توانایی این را دارد که از سیتی بالاتر فصل را به پایان برساند و آن تیم هم قهرمان خواهد شد. 

منچسترسیتی مقابل آرسنال کوین دی بروین و رودری را در اختیار نداشت. جک گریلیش، یکی از بهترین های فصل قبل سیتی هم نیمکت نشین بود. به همین دلیل از آنها انتظار یک عملکرد خارق العاده مقابل آرسنال را نداشتم. منچسترسیتی همچنین در اوایل فصل گاهی شروع ضعیفی دارد. منظورم را اشتباه برداشت نکنید. داستان همچنان ادامه دارد.

مرسون به حریفان منچسترسیتی هشدار داد: 

سیتی تنها تیمی است که می تواند پس از کریسمس در 13 یا 14 بازی متوالی پیروز شود. به ترکیب آنها نگاه کنید، عمق ترکیب آنها را هیچ تیمی ندارد. هر تیمی که فصل را بالاتر از سیتی به پایان برساند، قهرمان لیگ می شود. غیرممکن است در پایان فصل دو یا سه تیم بالاتر از آنها قرار داشته باشند.