به گزارش "ورزش سه"، سایپا امروز با پیروزی سه گله مقابل تیم آریو اسلامشهر با تفاضل گل بهتر به صدر جدول لیگ دسته اول بازگشت درحالی که اگر دو تیم خیبر و فجر سپاسی در ادامه مسابقات این هفته از دیدار مقابل حریفان برنده بیرون بیایند دو تیم صدرنشین ۱۶ امتیازی را تحت فشار قرار خواهند داد.

با مهدی حسینی نسب در مورد مسابقه امروز مقابل آریو صحبت کردیم. حسینی نسب می‌گوید: یک تیم جوان و خیلی خوب داریم و بازیکنانی که واقعا با غیرت، مشتی و فوق العاده هستند. من از کار کردن با این تیم و در این جمع بسیار راضی هستم. وقتی هفته پیش به خلیج فارس ماهشهر باختیم خیلی‌ها شب بازی از ناراحتی خواب‌شان نبرده بود. همه منتظر بودند تا مسابقه بعدی برسد و شکست را جبران کنند. این همان روحیه‌ای است که مرا لمیدوار می‌کند و مطمئنم که سایپا با این تیم جوان و یکدست روزهای خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

حسینی نسب می‌گوید: آریو تیم خیلی خوبی بود و ما کار خیلی بزرگی کردیم. آنها آقای زرینچه را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارند و به اعتقاد من می‌توانند یقه خلی از تیم‌ها را بگیرند اما امروز ما بهتر کار کردیم و با نتیجه خوبی هم بازی را بردیم‌. البته من فکر می‌کنم بیشتر از سه گل می‌توانستیم بزنیم و حیف شد که موقعیت‌های خوب‌مان از دست رفت‌. البته ما تیم جوانی هستیم و بچه‌های ما مشغول تجربه کردن شرایطی هستند که شاید کمتر پیش از این دیده بودند و روز به روز بهتر خواهند شد و اشتباهات‌مان به حداقل خواهد رسید.

1940057

از حسینی نسب درباره آینده تیمش در لیگ دسته اول سوال می کنیم و او در جواب می‌گوید: فعلا صحبت کردن درباره آینده لیگ یک خیلی زود است. ما یک لیگ فشرده و بسیار سخت داریم و اگر تیمی فکر کند یک پیروزی برایش چیزی را عوض می‌کند کاملا اشتباه کرده و ما هم از این موضوع با خبریم و بازی به بازی پیش می‌رویم‌‌. فقط باید از این مسابقه به مسابقه بعدی پیشرفت کنیم و حداکثر امتیازات‌مان را بگیریم تا جایی برای افسوس باقی نماند. سایپا تیمی است که با توجه به برندش باید در لیگ برتر ایران باشد و فشار صعود روی ما وجود دارد البته ما از آن استقبال می‌کنیم ولی همانطور که گفتم بازی به بازی پیش می‌رویم و فعلا هیچکس به آنچه که در پایان کار قرار است اتفاق بیفتد فکر نمی‌کند. اگرچه ما اگر روند خوب‌مان را ادامه بدهیم پاداش‌مان را در نهایت خواهیم گرفت.

حسینی نسب در پایان صحبت‌هایش می‌گوید: پس گرفتن صدرنشینی خیلی به ما چسبید و امیدوارم که با همت بچه‌ها و با شرایطی که باشگاه دارد این رتبه را از دست ندهیم.