به گزارش "ورزش سه"، اتفاقاتی که بین گرینوود و نامزدش رخ داد و بازداشت و دادگاهی شدن او به جرم ضرب و شتم و تلاش برای تجاوز باعث شد که جایگاهش در منچستریونایتد از دست برود.

با وجود اینکه دادگاه در نهایت پرونده او را مختومه اعلام کرد، مدیران یونایتد به دلیل فشارهای زیادی که از هر جهت به آنها وارد شد حاضر به ادامه همکاری با این بازیکن نشدند و این موضوع را با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند.

این مهاجم هم در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی با باشگاه ختافه به توافق رسید و راهی لالیگا شد تا پس از ژانویه 2022 بتواند بار دیگر در زمین فوتبال حاضر شود و به تازگی برای این تیم گلزنی هم کرده است. 

1938018

در چند هفته گذشته اخباری مبنی بر اینکه گرینوود امیدوار است که بتواند با درخشش در ختافه بار دیگر به جمع شیاطین سرخ برگردد منتشر شده بود اما به نظر نمی‌رسد که او چنین تصمیمی برای آینده‌اش داشته باشد.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که این بازیکن علاقه زیادی به اسپانیا پیدا کرده و در حال بررسی شرایط برای دائمی کردن انتقالش به ختافه است تا کارش با یونایتد برای همیشه به پایان برسد و دیگر تمایلی برای پوشیدن پیراهن این تیم ندارد.

هنوز شرایط یونایتد برای فروش دائمی او مشخص نیست، اما اگر عملکردش برای ختافه قابل قبول باشد، انتقال او به این باشگاه در پایان فصل کاملا محتمل است.