به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شبی که نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشت و می‌توانست بازنده این مصاف حساس نباشد، با نتیجه سه بر یک شکست خورد. یکی از بازیکنانی که نمایش نسبتا مناسبی در ترکیب تیمش داشت، محمد ناصری گلر خودروسازان بود.

ناصری اگرچه سه گل از شهاب زاهدی دریافت کرد اما در صحنه های زیادی توانست عکس‌العمل های خوبی داشته باشد و مانع از دریافت گل های بیشتر توسط پیکانی‌ها شود.

1941996

دروازه بان باتجربه پیکان که مقابل پرسپولیس در غیاب ابراهیم صالحی بازوبند کاپیتانی تیمش را هم بردست بسته بود، درباره شکست مقابل سرخپوشان به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در روزی که اصلا مستحق شکست نبودیم، روی چند غافلگیری بازی را واگذار کردیم. موقعیت هایی داشتیم که روی کم تجربگی به نتیجه ننشست و به هر حال فوتبال همین است. وقتی گل نمی‎زنید گل می‌خورید. نمی دانم ، چه بگویم. به هر حال فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. باید این بازی و اتفاقاتش را فراموش کنیم و به فکر مسابقات بعدی باشیم.

او درباره چند سیو خوب خود در مسابقه با پرسپولیس بیان کرد: وقتی تیم باخته و همه ما ناراحت هستیم، بقیه مسائل مهم نیست. من همیشه سعی می‌کنم با تمام توان در بازی ها حاضر باشم و فقط می‌توانم ابراز امیدواری کنم که در آینده این شکست را جبران کنیم.

ناصری در پاسخ به این پرسش که آیا بازی کردن در قزوین و در حضور هواداران پرسپولیس در شکست پیکان تاثیرگذار بود، گفت: به هر حال نمی‌شود گفت بی‌تاثیر بوده است. ما باید در ورزشگاه خانگی خودمان و بدون حضور تماشاگر بازی می‌کردیم اما ظاهرا ورزشگاه آماده نبوده و اجبارا به قزوین رفتیم. انشاالله هرچه سریع تر به ورزشگاه خانگی خود برگردیم و بتوانیم از امتیاز میزبانی خود بهتر بهره ببریم.

دروازه بان پیکان همچنین گفت: تیم ما یک تیم جوان است که با انگیزه زیاد در مسابقات حاضر می‎‌شود؛ از امروز باید سخت تمرین و کار کنیم تا بتوانیم شکست اخیر را جبران کرده و در جدول لیگ بالا بیاییم؛ شک ندارم تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می تواند با این شکل از بازی نتایج بهتری را نیز به دست بیاورد.