به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیروز با دو گل روبن لوفتوس چیک و تیمو ورنر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از سد کریستال پالاس عبور کند. حالا چلسی با این برتری در فینال و در تاریخ 14 می به مصاف لیورپول می‌رود تا انتقام باخت در ضربات پنالتی عجیب در فینال جام اتحادیه را بگیرد. آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی مدعی شد این تیم برابر پالاس فرصت سوزی نکرده و باید مقابل لیورپول اشتباهات قبلی خود را اصلاح کند.

آنتونی رودیگر گفت: "ما در بازی نیمه نهایی برابر کریستال پالاس مانند دیدار هفته قبل مقابل رئال مادرید در زمین حاضر نشده و آن اشتباهات را تکرار نکردیم. البته چنین انتظاری هم از تیم می‌رفت. ما ‌موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست ندادیم. در نیمه دوم خوب ظاهر شدیم و به دو گلی که برای صعود به دیدار نهایی جام حذفی نیاز داشتیم، دست پیدا کردیم. ما می‌دانیم شرایط برای چلسی تا پایان این فصل چگونه است. تمام بازی‌های پیش رو در جام‌های باقی‌مانده برای ما دشوار خواهد بود، اما ما به مسیر خود تا انتهای فصل ادامه خواهیم داد. در دیدار فینال باید اشتباهات خود در بازی قبلی مقابل لیورپول را اصلاح کرده و به برتری دست پیدا کنیم.

درخشش و گلزنی روبن لوفتوس چیک؟ او در تمام فصل سخت تلاش کرده و به‌خوبی تمرین می‌کند.‌روبن لوفتوس چیک بازیکنی بسیار متعهد است و البته او نمایش بسیار خوبی مقابل رئال مادرید نیز از خود ارائه داد. لوفتوس چیک موفق به گلزنی در مقابل کریستال پالاس شد و ما برای او بسیار خوشحالیم."