به گزارش "ورزش سه"، چلسی در چهار فینال داخلی اخیر خود مغلوب شده و سه مورد از آنها از زمانی که کریستین پولیسیچ 23 ساله از دورتموند در سال 2019 به این تیم پیوسته، رخ داده است. حالا چلسی با برتری مقابل پالاس راهی فینال جام حذفی شد و حدود سه هفته دیگر آنها در دیدار نهایی برابر لیورپول صف آرایی خواهند کرد. کریستین پولیسیچ برای این دیدار انگیزه فراوانی داشته و می‌خواهد در پیروزی احتمالی تیمش نقش آفرینی کند.

کریستین پولیسیچ گفت: "ایده این است که ناکامی‌های قبلی در فینال‌ها را این بار برابر لیورپول جبران کنیم. ما می‌خواهیم به‌خوبی برای دیدار با لیورپول آماده شویم، اما بدیهی است که ما بازی‌های دیگری را نیز در پیش داریم. از موقعیت فعلی باشگاه چلسی رضایت داریم. امکان فتح جام در پایان فصل هنوز وجود دارد و ما مشتاقانه منتظر کسب موفقیت در فینال جام حذفی هستیم. 

من می‌خواهم تا جایی که می‌توانم بازی کنم و این هدف من است. ما می‌خواهیم 100 درصد آماده بازی فینال باشم، تمام تلاشم را می‌کنم تا در این دیدار نقش آفرینی کنم و امیدوارم به تیم کمک کنم‌ تا برابر لیورپول به پیروزی دست یابد. ما قطعا می‌خواهیم دوباره مقابل لیورپول بازی کنیم، یک مسابقه واقعا خوب در انتظار ما خواهد بود و ‌مشتاقانه منتظر این چالش هستیم. امیدواریم بتوانیم نسبت به حریف عملکرد بهتری ارائه داده و در نهایت عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. البته رسیدن به این هدف آسان نخواهد بود و احتمالا یکی دیگر از آن بازی‌های دشوار در انتظار چلسی است، اما امیدواریم که نسبت به آنها عملکرد بهتری داشته باشیم."