به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی تنها تا پایان فصل جاری با رئال قرارداد دارد و شایعات زیادی در مورد او به گوش می‌رسد. برخی منابع اسپانیایی ادعا کرده‌اند که کارلتو تا ژانویه منتظر پیشنهاد تمدید خواهد ماند و اگر این پیشنهاد نرسد، با تیم ملی برزیل امضا خواهد کرد.

1942637

در مورد جانشینان احتمالی آنچلوتی در رئال نیز بحث روی سه گزینه است: ژابی آلونسو، زیدان و رائول گونزالس. دل‌بوسکه مربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، رائول را مناسب‌ترین می‌داند. رائول در حال حاضر مربی تیم دوم باشگاه است.

دل‌بوسکه گفت: «اگر آنچلوتی از رئال برود، هیچکس شایسته‌تر از رائول برای جانشینی او نیست و من او را دارای قابلیت لازم برای هدایت تیم اول می‌بینم. رائول 14 ساله بود که از آکادمی اتلتیکو به جمع ما اضافه شد و سپس همه تاریخ‌سازی او را دیدند. من او را آماده مربیگری تیم اول باشگاه می‌بینم. رائول شخصیت بالایی دارد و رئال را مثل کف دستش می‌شناسد. او کامل‌ترین مربی برای رئال خواهد بود.»

1938536

دل‌بوسکه ادامه داد: «در تاریخ رئال همیشه ثابت شده که حساب کردن روی بازیکنان سابق آکادمی به عنوان مربی جواب داده است. اینها کسانی هستند که ارزش پیراهن باشگاه را درک می‌کنند و می‌دانند روی چه نیمکتی نشسته‌اند. رائول می‌تواند روی نیمکت رئال هم موفق باشد.»