به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد قرار گرفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

این دومین پیروزی متوالی شاگردان اریک تن‌هاخ بود و آنها امیدوار هستند که بتوانند این روند را حفظ کنند و در بازی این هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر کپنهاگن هم اولین بردشان در رقابت‌های اروپایی این فصل را به دست آورند. 

دالوت در دقیقه 77 این بازی و در حالی که بازی با تساوی 1-1 دنبال می‌شد موفق شد روی یک ضربه زیبا و تماشایی از بیرون محوطه جریمه دروازه حریف را باز کند و به سمت کنار زمین دوید تا خوشحالی‌اش را با دیگر بازیکنان یونایتد تقسیم کند. 

1943125

در تصاویر منتشر شده از این بازی به خوبی مشخص است که زمانی که بازیکنان این تیم در حال خوشحالی بودند، یک صندلی که به احتمال زیاد از روی سکوها و از سمت هواداران پرتاب شده در نزدیکی آنها به زمین می‌خورد. 

خوشبختانه این صندلی با هیچ یک از بازیکنان یونایتد برخورد نکرد و به کسی آسیب نزد اما هنوز مشخص نیست که چه فردی این اقدام را که ممکن است جریمه‌هایی برای باشگاه شفیلد به همراه داشته باشد را انجام داد.