به گزارش "ورزش سه"، مدیران دپارتمان استعدادیابی بارسلونا از مدت‌ها قبل شرایط ویلیامز را به صورت دقیق زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را به زودی به خدمت بگیرند. 

این بازیکن هم علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا دارد اما به خوبی در جریان است که شرایط مالی و اقتصادی فعلی این باشگاه باعث شده که آنها در حال حاضر امکان جذب او را نداشته باشند. 

از سوی دیگر، مدیران اتلتیک بیلبائو هم از مدتی قبل مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با این ستاره اسپانیایی آغاز کرده بودند و انتظار می‌رود که او به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید کند اما همچنان راه را برای دریافت پیشنهاد احتمالی از بارسا باز خواهد گذاشت. 

1931195

اونداسرو خبر داده که ویلیامز در مذاکراتش با اتلتیک اعلام کرده که قصد دارد بند فسخی 50 میلیون یورویی در قراردادش بگنجاند تا در صورتی که با بارسلونا به توافق رسید بتواند بدون مشکل خاصی راهی این باشگاه شود. 

هرچند، بعضی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس هم شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و این احتمال وجود دارد که او پس از جدایی از اتلتیک تجربه جدیدی را در رقابت‌‌های لیگ برتر به دست آورد اما اولویت اول او قطعا بارسلونا خواهد بود.