به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در سال‌های اخیر بر سر تعداد زیادی از استعدادهای جوان وارد جنگ شده‌اند. ستارگانی مانند پدری، پابلو توره و تاکفوسا کوبو همگی از بازیکنانی بودند که مورد توجه هر دو تیم قرار گرفتند و در نهایت به یکی از آنها پیوستند.

به نظر می‌رسد فرمین لوپز جدیدترین موردی است که می‌توانسته به تیم رقیب نیز برود‌. لوپز که در این فصل در تیم اصلی بارسلونا بسیار تاثیرگذار کار کرده، سال گذشته را به صورت قرضی در لینارس در سطح سوم سپری کرد. لوپز در آن فصل ۱۲ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد و توجه رئال مادرید را به خود جلب کرد.

1945591

در ۱۳ نوامبر سال گذشته، نماینده‌ای از طرف رئال مادرید به دیدن بازی فرمین لوپز رفت و پس از بازی به این بازیکن نمره قبولی داد و به باشگاه پیشنهاد داد که او را به خدمت بگیرد.

رئال مادرید از ایده جذب فرمین لوپز استقبال می‌کرد و درباره احتمال خرید این بازیکن پرس و جو کرد. آنها متوجه شدند که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهاد خوب او را بفروشد، اما نه به رقیب مستقیم.

در نهایت رئال مادرید از جذب لوپز ناامید شدند و اقدامی برای خرید او انجام ندادند. لوپز در ادامه توجه ژاوی را جلب کرد و به تیم اصلی دعوت شد، درخشش او در پیراهن بارسا باعث شد آنها قراردادش را تا ۲۰۲۷ تمدید کنند.

1945590