به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی برای مسابقه با پیکان در هفته هشتم لیگ برتر آماده شده که تمرینات این تیم همچون هفته‌های گذشته در سکوت و آرامش برگزار شد.

ساکت الهامی سرمربی نارنجی‌پوشان در فصل جاری رویه ویژه‌ای را برای تزریق آرامش به شاگردانش در پیش گرفته است؛ بخش رسانه‌ای باشگاه مس رفسنجان در هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی از تمرینات و شرایط تیم خود در رسانه‌های رسمی منتشر نکرده و قبل از بازی با پیکان هم به انتشار تصاویری از تمرینات و برخی بازیکنان و کادرفنی بسنده شده که نشان از تفکرات سرمربی این تیم دارد.

1945802

مسی‌ها هفته گذشته در اصفهان برد ارزشمندی مقابل ذوب‌آهن به دست آوردند و سه امتیاز دلچسب کسب کردند، اما ساکت الهامی هنوز از شرایط تیمش به طور کامل راضی نیست. مجتبی سرآسیایی مربی مس رفسنجان هم در نشست خبری قبل از بازی با پیکان به این مسئله اشاره کرد که این تیم با وجود پیشرفت محسوس در هفته‌های گذشته هنوز با شرایط ایده آلی که مد نظر الهامی است، فاصله دارد.

1945803

با همه این مسائل آخرین تمرین مس رفسنجان قبل از رویارویی با پیکان هم در سکوت کامل و پشت درهای بسته در تهران برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی آخرین تاکتیک‌های مد نظر ساکت الهامی را مرور کردند.

1945804

گفتنی است؛ مصاف پیکان و مس رفسنجان از ساعت 18 روز شنبه 6 آبان در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

1945805