یحیی گل محمدی تا فردا به باشگاه پرسپولیس مهلت داده تا شروط او را برای بازگشت فراهم کند

روز دوشنبه ( فردا) آخرین مهلت یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی از روز چهارشنبه هفته قبل استعفا و اعلام کرد با این شرایط دیگر به پرسپولیس برنمی گردد. او در ادامه در مصاحبه ای که با برخی رسانه ها داشت سه شرط مهم و اساسی را برای بازگشت خود به جمع سرخ پوشان اعلام کرد.

پرداخت قراردادها تا 50 درصد، فراهم کردن زمین تمرین مناسب و فراهم شدن بستری مناسب برای جذب چند بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم فصل. این سه شرط اصلی یحیی برای بازگشت به پرسپولیس است و تا به این جای کار رضا درویش در جایگاه مدیرعامل جدید پرسپولیس، تمام نیروهای خود را به کار گرفته تا این موانع را از پیش رو بردارد.

او علاوه بر پرداخت 8 درصد از قراردادها، همان طور که پیش تر نوشتیم قرار است مبلغی بین 8 تا 10 درصد دیگر را به حساب مربیان و بازیکنان واریز کند تا جمع پرداختی ها به حداقل 35 درصد برسد. او در ادامه کار طی دو روز گذشته مذاکرات زیادی برای دراختیار گرفتن زمین چمن ورزشگاه نفت تهران انجام داده و اگرچه موانع زیادی برای اجاره این زمین مطرح شده اما بسیار امیدوار است طی یکی دو روز آینده این زمین چمن یا ورزشگاه دیگری را به عنوان محل تمرین پرسپولیس در اختیار بگیرد.

سومین شرط یحیی نیز حضور در نقل و انتقالات است. به هرحال یحیی گل محمدی پیش بینی می کرد با توجه به بدهی باشگاه پرسپولیس به پدیده پنجره نقل و انتقالاتی تیمش باز هم بسته می شود و برای همین روی این موضوع تاکید داشت. در این خصوص شنیدیم درویش به دنبال آن است توافق تازه ای با حمیداوی، مالک باشگاه پدیده داشته باشد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شده و یحیی بتواند نفرات مورد نیازش را جذب کند.

به هر روی اگرچه طی چند روز برآورده کردن خواسته های یحیی کار بسیار سخت و حتی نشدنی به نظر می رسد اما مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شروط سرمربی تیمش را برآورده کند. به تمام این ها اضافه کنید هواداران پرسپولیس نیز در حمایت از سرمربی جوان تیمشان سنگ تمام گذاشته و روز قبل با تجمع مقابل مجلس و باشگاه پرسپولیس به شکل مستقیم به درویش اولتیماتوم دادند که در این مقطع تحت هر شرایطی باید درخواست های یحیی برآورده شود.

حالا باید منتظر بود و دید با توجه به اقدام های انجام شده و درخواست ها و حمایت های متعدد هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بالاخره یحیی گل محمدی از امروز در محل تمرین تیمش حاضر خواهد شد یا او برای جدایی تصمیم خود را گرفته و بدون توجه به درخواست هواداران و اقدام هایی که تا به حال صورت گرفته قید ادامه همکاری با پرسپولیس را خواهد زد.

باید صبر کرد و دید طی 24 ساعت آینده چه اتفاقاتی در پرسپولیس رخ خواهد داد.