به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی سه بر صفر‌ مقابل رقیب همشهری، فاصله دو امتیازی‌شان با صدر جدول را حفظ کردند و در رده سوم باقی ماندند. ارلینگ هالند، ستاره نروژی خط حمله سیتی، دو گل و یک پاس گل ثبت کرد و گل دیگر را هم فودن به ثمر رساند.

1947025

گل دوم هالند روی حرکت و پاس زیبای برناردو سیلوا زده شد. مشابه این صحنه توسط همین دو بازیکن در آخرین دقایق نیمه اول نیز اتفاق افتاد که اونانا مانع گل شدن توپ شد اما در تلاش دوم، کاری از دست دروازه‌بان منچستر یونایتد هم برنمی‌آمد. وینگر پرتغالی سیتی درباره این حرکت و آیا از قبل تمرین شده است یا خیر، گفت: «خیلی از صحنه‌ها را ما در تمرین امتحان می‌کنیم. بدون انجام در تمرین، غیرممکن است که بتوانیم آنها را در زمین اجرا کنیم. این کار را با آلوارز و هالند تمرین کرده بودیم و کاملا با همدیگر هماهنگ بودیم. کارهایی که درون زمین انجام می‌دهیم مستقیما از تمرین می‌آیند.

1947024

نمایش تیم؟
به هالند تبریک می‌گویم. دو گل و یک پاس گل. فوق‌العاده است. جز چند اشتباه احمقانه، به آنها هیچ موقعیتی ندادیم. کاملا بازی را در کنترل داشتیم و لایق پیروزی بودیم. باید به خودمان افتخار کنیم. وقتی به ورزشگاه‌هایی مانند آنفیلد و الدترافورد می‌آییم، می‌دانیم که تیم‌های حریف منتظر چه چیزی از طرف ما هستند. آن‌ها منتظر هستند تا توپ را از دست بدهیم و ضد حمله بزنند. بنابراین باید توپ از دست ندهیم و موقعیت‌ها را تقدیم آنها نکنیم. وقتی توپ از دست می‌رود سریع عمل کنیم. این کاری است که ما در نیمه دوم انجام دادیم. آمدن به اینجا و شکست دادن این تیم هیچوقت آسان نیست. یکی از بهترین تیم‌های دنیا. به خصوص با توجه به اینکه در خانه‌شان بودند. بردن ۳-۰ این بازی خارج از خانه با این جمعیت، کار بزرگی است. به خاطر همین می‌گویم این یکی از بهترین بازی‌هایی است که تاکنون به نمایش گذاشته‌ایم.

1947026