بهمن ماه ۱۴۰۰ بود که بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا کرد اما هنوز وزیر ورزش با این استعفا موافقت یا حتی مخالفت نکرده و رئیس هیئت مدیره هم در جلسات شرکت نمی‌کند. هیئت مدیره عملا در پرسپولیس نقشی ندارد و کارها را درویش و معاونانش انجام می‌دهند. زمانی که در استقلال تغییرات مدیریتی انجام شد، خیلی‌ها گفتند به زودی این تغییرات در پرسپولیس هم انجام شده و هیئت مدیره جدید در راس کار قرار می‌گیرد اما این اتفاق رخ نداد و انگار وزارت ورزش فعلا قصد ایجاد تغییرات را ندارد.

این که ذوالفقار نسب بماند یا برود خیلی مهم نیست اما مشخص است که در پرسپولیس هیئت مدیره نقش چندانی ندارد و کمک زیادی به مدیر عامل نمی‌کند. عجیب اینجاست که حدود سه ماه از استعفای رئیس هیئت مدیره می‌گذرد و در واقع برگه استعفای او خاک می‌خورد اما با آن موافقت نمی‌شود تا یکسری از ابهامات ادامه داشته باشد.

مسلما پرسپولیس روزهای سختی را در لیگ برتر در پیش دارد و علاوه بر تمدید کردن یکسری قراردادها، یک فصل نقل و انتقالات سخت را هم در پیش دارد و روزهای سنگینی در انتظار تیم مدیریتی باشگاه است. تیمی که کلی بدهی از زمان‌های گذشته به آنها ارث رسیده است.