به گزارش "ورزش سه"، این هافبک تهاجمی آلمانی، فصل را در لورکوزن بسیار خوب شروع کرده است و موفق شده تا هشت گل در بوندسلیگا و لیگ اروپا به ثمر برساند. فرم خوب او از دلایل مهم صدرنشینی تیم ژابی آلونسو در بوندسلیگای امسال و بهترین شروع تاریخ لورکوزن در لیگ بوده است.

گزارش های "تیم تاک" حاکی از آن است که هر دو باشگاه سیتی و چلسی قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادی برای ویرتس ارائه دهند. ملی پوش آلمانی در سیتی به عنوان جانشین احتمالی کوین دی بروین دیده می شود و ادعا می شود که او مشتاق همکاری با پپ گواردیولا، سرمربی این تیم است.

1948323

طبق این گزارشات، چلسی هم علاقه شدیدی به این بازیکن 20 ساله نشان می دهد، زیرا آنها معتقدند که او به دلیل تطبیق پذیری اش برای بازی در این تیم مناسب است. او می‌تواند با پیوستن به آبی‌ها از هم‌تیمی سابق خود کای هاورتز پیروی کند، اما چلسی در این راه باید در درجه اول با سیتی و بعد با آرسنال، تاتنهام و نیوکاسل رقابت کند چرا که این تیم ها هم تمایل به جذب او دارند.

این تیم های لیگ برتر انگلیس قبل از پنجره نقل و انتقالات تصمیم دارند زمان بیشتری برای دیدن ویرتس اختصاص دهند و نمایندگانی را برای دیدن بازی این بازیکن در بازی لورکوزن با ساندهاوزن در چهارچوب جام حذفی آلمان به این کشور فرستاده اند.