به گزارش "ورزش سه"، سرمربی باتجربه نارنجی‌پوشان با عبور از حواشی پیش آمده درباره خودش روز چهارشنبه به رفسنجان سفر کرد و تمرینات مس را زیر نظر گرفت.

الهامی در شرایطی شاگردانش را برای بازی با فولاد خوزستان آماده می‌کند که از نظر فنی و روند نتیجه گیری روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است. مس رفسنجان از 4 بازی گذشته خود سه پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران کسب کرده و یک شکست مقابل استقلال را  تجربه کرده است.

مسی‎ها که دو بازی گذشته خود را خارج از خانه با برد گذراندند، حالا امیدوار به کسب سومین پیروزی متوالی هستند.

1948535

بازی مس رفسنجان و فولاد در هفته هشتم روز جمعه در ورزشگاه جدید نارنجی پوشان برگزار می‌شود و نارنجی پوشان انگیزه زیادی دارند تا بتوانند در روزی که هواداران زیادی به ورزشگاه می‎روند و ورود بانوان هم بلامانع است، یک اتفاق بزرگ را رقم بزنند.

مس رفسنجان در صورت کسب سومین پیروزی متوالی، نه تنها روند صعودی خود را حفظ می‌کند که با جمع امتیازاتش را نیز به عدد 14 می‌رساند و قطعا با صعودی چند پله ای مواجه می‌شود. البته که حریف آنها نیز بعد از تغییرات روی نیمکت شرایط متفاوتی را تجربه کرده و برای جدا شدن از قعرجدول با همه ستاره های بزرگ خود و با تمام قوا برای موفقیت در رفسنجان تلاش خواهد کرد.

گفتنی است؛ دیدار مس و فولاد ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان برگزار می‌شود.

1948536
1948537
1948538