به گزارش "ورزش سه"، مس روز گذشته موفق شد در استادیوم شماره یک شهدای رفسنجان با سه گل از سد فولاد بگذرد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند. شاگردان الهامی با ارائه یک بازی برتر نسبت به رقیب، برنده از زمین مسابقه خارج شدند.

علی عدنان، بازیکن عراقی مس، که در این دیدار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و مانع از گلزنی مهاجمان فولاد شد، نقش پر رنگی در شادی‌های پس از گل‌های تیمش داشت و البته او این خوشحالی را پس از پایان بازی نیز ادامه داد.

1949271

مدافع عراقی که در دیدار برابر استقلال حتی تا پای گلزنی هم پیش رفت، از آن مسابقه به نوعی آغاز یک روند خوب را استارت زد و تا به این هفته توانسته رضایت کادرفنی را هم به دست بیاورد.

کاپیتان تیم ملی عراق که برای حضور در جام ملت‌های آسیا و حضور پرقدرت در ترکیب تیم ملی کشورش به دنبال درخشش در مس است تا با فرم آماده‌ای راهی قطر شود، یکی از پایه ثابت‌های شادی‌های مس در دیدار روز گذشته بود.

1949272

مدافع بلند قامت عراقی که البته به نظر می‌رسد باید کمی در شادی‌هایش احتیاط به خرج بدهد، چرا که ممکن است باعث مصدومیت اعضای تیم نیز بشود. او در پایان بازی با به دوش کشیدن ماساژور تیم نیز اینگونه خوشحالی زاید الوصفش را پس از پیروزی پر گل برابر فولاد نشان داد.

1949273

نکته جالب درباره این بازیکن که در تصاویر نیز مشخص است، انگشت بسته شده علی عدنان است که در شادی پس از گل مس برابر ذوب آهن باعث آسیب دیدگی این بازیکن شد و او روز گذشته با بستن چسب روی انگشت آسیب دیده‌اش به میدان رفت.

عکس‌ها: حسین برزیده