به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان موثر در ترکیب مس رفسنجان بدون تردید جلال‌الدین علی‌محمدی است؛ کاپیتان سابق سپاهان که از ابتدای لیگ بیست و سوم پیراهن نارنجی برتن کرده در میانه میدان نقش مهمی را برای تیم تحت هدایت ساکت الهامی ایفا می کند.

علی محمدی به واسطه قدرت ضربه به توپ و تکنیک خوبی که دارد، در اکثر موفقیت های مس نقش داشته و در جریان بازی اخیر تیمش مقابل فولاد هم علاوه بر عملکرد خوب در دقایق پایانی یک پاس گل زیبا را برای شیمبا ارسال کرد.

1949600

هافبک باتجربه مس رفسنجان در صحنه گل سوم تیمش به فولاد تاثیرگذاری ویژه ای داشت؛ او از پشت محوطه جریمه حرکتی را شروع کرد و توپ را در گوشه محوطه به منتظر محمد سپرد و خودش جلو رفت؛ هافبک عراقی مسی‌ها بار دیگر توپ را به صورت عرضی برای علی محمدی پاس داد و در حالی که تصور می شد این هافبک باتجربه خودش ضربه نهایی را بزند، اما او که از قبل می دانست شیمبا پشت سرش قرار دارد با پشت پا توپ را برای مهاجم برزیلی کاشت تا او در این مسابقه دبل کند.

پاس گل جلال علی‌محمدی برای شیمبا باعث شد تا این مهاجم برزیلی گل شماره 101 خود در تاریخ لیگ ایران را به ثمر برساند. مهاجم برزیلی مس هم بلافاصله بعد از باز کردن دروازه فولاد به سمت علی‌محمدی رفت واز او بابت پاس اروپایی اش تشکر کرد.

عکس‌ها: حسین برزیده