به گزارش "ورزش سه"، خیرونا در چارچوب رقابت‌های دوازدهم لالیگا روز گذشته روبروی اوساسونا قرار گرفت و توانست با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد تا همچنان در کورس قهرمانی بماند. 

آنها در حالی سه امتیاز این بازی را به دست آوردند که تا دقیقه 71 با نتیجه 1-2 از حریف عقب بودند اما دست از تلاش نکشیدند تا توانستند عملکرد درخشانی که در چند هفته اخیر داشتند را همچنان ادامه دهند و در بین مدعیان قهرمانی بمانند. 

گارسیا که فصل گذشته در بارسلونا حضور داشت و این فصل به صورت قرضی راهی خیرونا شده، پس از پایان این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: «وقتی به این تیم آمدم، آنها عالی بودند. از همان زمان توانستیم به مسیرمان ادامه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم. تنها در بازی برابر رئال مادرید خوب نبودیم و یکی از رازهای ما اتحادی است که بین همه بازیکنان وجود دارد.»

1949799

او در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقی که چند فصل قبل برخلاف انتظار همه برای لسترسیتی در لیگ برتر رخ داد و باعث قهرمانی این تیم شد را به یاد دارد گفت: «البته که به یاد دارم، مثل همه. اما مسیری طولانی در پیش است و ما باید آرام آرام جلو برویم. حالا باید از این برد لذت ببریم و از دوشنبه به فکر بازی بعدی باشیم.»

خیرونا در حال حاضر با 31 امتیاز از 12 بازی و سه امتیاز و یک بازی بیشتر از رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی لالیگا ایستاده است.