به گزارش "ورزش سه"، شاید کلافه‌کنندگی دفاع فولادی‌ها برای حریفان از اخراج ثانیه‌های پایانی نورمرادوف مشخص شود. آخال ترکمنستان علی‌رغم تلاش‌های زیاد نتوانست توپ را به تور دروازه گردان بچسباند تا بازیکنان این تیم در دقایق پایانی عصبی و مستاصل بازی کنند و مهاجم‌شان به دلیل خطای بدون توپ اخراج شود.

فولادی‌ها عملکرد دفاعی خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند و در چهار هفته اول تنها یک گل از شباب الاهلی دریافت کرده‌اند. الشباب عربستان نیز از لحاظ دفاعی آمار مشابهی با فولاد دارد و آنها نیز در پایان هفته چهارم یک گل خورده‌اند.

فولادی‌ها با دفاع چندلایه و دفع توپ‌های به موقع و همچنین بازی بسیار کم اشتباه دو مدافع مرکزی خود یعنی آقاسی و کولیبالی به این عملکرد خوب در آسیا دست یافته‌اند.

جالب اینکه در گروه C الغرافه نیز تا پیش از بازی با شباب الاهلی تنها یک گل خورده بود که با هشت گلی که دریافت کرد بدترین خط دفاعی لیگ قهرمانان شد. فولادی‌ها در بامداد شنبه، سوم اردیبهشت ماه به مصاف الغرافه می‌روند و امیدوار هستند روند خوب خود را به عنوان صدرنشین ادامه دهند.


علاوه بر فولاد ایران دو‌ تیم عربستانی الهلال و الشباب نیز با یک گل خورده عملکرد مشابهی در خط دفاع خود داشته‌اند و به همراه فولاد بهترین های لیگ قهرمانان آسیا از این حیث هستند.