ماجرای ماندن یا جدایی کیلیان امباپه از پاریس دوباره تبدیل به تیتر بسیاری از رسانه‌های ورزشی دنیا شده است. این بار چندین رسانه مطرح فرانسوی و اسپانیایی دوباره به شایعات دامن زده‌اند. یکی از آنها از ماندن کیلیان در پاریس خبر داده، دیگری از مذاکره این بازیکن با رئال مادرید نوشته و حتی رقم دستمزدش را هم فاش کرده و بحث جدیدتری هم شکل گرفته که او نه به پاریس و مادرید بلکه قرار است به لیورپول سفر کند.

کیلیان در پاریس می‌ماند

این نظریه برگرفته از مطلبی است که روز گذشته روزنامه فرانسوی اکیپ آن را مطرح کرده است. رسانه مطرح جهان نوشته ۳ ماه بعد از جنجال‌های صورت گرفته درباره محرومیت کیلیان از حضور در ترکیب پاریس، این احتمال وجود دارد او قراردادش را با این باشگاه فرانسوی تمدید کند. امباپه در این فصل دوباره تبدیل به ستاره‌ای مهارناپذیر شده و تا به الان ۱۲ گل زده و به همان اندازه هم پاس گل داده است. قرارداد او انتهای همین فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن هنوز آن را تمدید نکرده است. کیلیان ابتدای همین فصل با نوشتن نامه‌ای رسمی به باشگاه پاریس به آنها اطلاع داده قصد تمدید قرارداد را ندارد. پاریسی‌ها حسابی آشفته شده و «کیکی» را از تور پیش فصل کنار گذاشتند اما بعدا دوباره راضی شدند او را به ترکیب فرابخوانند؛ به این امید که در ادامه فصل راضی شود قراردادش را با این تیم فرانسوی تمدید کند. اکیپ در بخش دیگری از گزارشش نوشته امباپه این روزها به شدت تابستان به جدایی فکر نمی‌کند. اگرچه اسم او در رختکن رئال مادرید به گوش می‌رسد و بسیاری او را بازیکن فصل آینده این باشگاه اسپانیایی قلمداد می‌کنند اما پاریسی‌ها امید زیادی به تمدید قرارداد با او دارند.

... و ناگهان لیورپول

نکته جالب، بحث پررنگ حضور لیورپول است. اکیپ نوشته شاید اسم رئال مادرید بیش از هر زمان دیگری اطراف امباپه به گوش می‌رسد اما این بازیکن پیشنهاد خوب دیگری از لیگ برتر انگلیس دریافت کرده که مربوط به باشگاه لیورپول است. یورگن کلوپ و باشگاهش تابستان گذشته هم تلاش زیادی برای راضی کردن امباپه انجام دادند اما چون وضعیت این تیم در اروپا چندان مساعد نبود، ادامه مذاکرات به این فصل کشیده شده است. شایعه شده رئالی‌ها از اینکه امباپه آنها را در یکی ۲ نوبت سرکار گذاشته‌ دل خوشی ندارند و نمی‌خواهند برای بار دیگر بازیچه این ستاره فرانسوی شوند.

دستمزد ۳۵ میلیون یورویی رئال برای کیلیان

همزمان با گمانه‌زنی‌های متعدد درباره سرنوشت امباپه، روز گذشته روزنامه مارکا نوشته همه بازیکنان رئال مادرید به یقین رسیده‌اند امباپه فصل آینده به رئال مادرید خواهد آمد. در کنار این موضوع برنامه تلویزیونی «ال چیرینگیتو» اسپانیا پا را فراتر از گذاشته و خبر از این داده رئال مادرید حتی با امباپه بر سر دستمزد این بازیکن در فصل آینده هم به توافق رسیده است. این برنامه ادعا کرده قرار شده کیلیان از رئال مادرید سالیانه به طور خالص ۳۵ میلیون یورو دستمزد دریافت کند؛ موضوعی که البته واکنش‌های متعددی رقم زد.

رئال مادرید تکذیب کرد

با بالا گرفتن تب دوباره انتقال احتمالی امباپه به رئال مادرید و شایعه مذاکرات طرفین بر سر این انتقال، باشگاه رئال مادرید مجبور شده به صورت رسمی با نوشتن بیانیه‌ای، مذاکرات با امباپه را تکذیب کند. این باشگاه در این مورد نوشته: «با توجه به برنامه و مطالبی که اخیرا در رسانه‌های مختلف منتشر شده و دوباره به شایعه مذاکره رئال مادرید با کیلیان امباپه دامن زده‌اند، این باشگاه تمایل دارد اعلام کند چنین مطالبی اساسا اشتباه است و هیچ مذاکره ای بین بازیکن و باشگاه رئال مادرید صورت نگرفته.»

۲۵۸ ۲۵۸