به گزارش "ورزش سه"، فرمین یکی از پدیده های بزرگ بارسلونا در ابتدای فصل است و یکی از ستاره های بازی مقابل شاختار در مونتجوئیک بود. او با عملکرد عالی خود در نیمه اول سد دفاعی شاختار را شکست و گل زد. فرمین حتی به عنوان بهترین بازیکن مسابقه نیز انتخاب شد.

1945590

او بدون شک خاطرات خوبی از دیدار مقابل شاختار دارد و امیدوار است امشب نیز آن را تکرار کند. فرمین در بازی رفت یک گل زد، دو توپش به تیر خورد و یک گل نیز آفساید اعلام شد.

این بازیکن جوانان در دقیقه 36 گلزنی کرد و نتیجه را 2-0 کرد که اولین گل او در لیگ قهرمانان اروپا بود. علاوه بر این، او اولین بازی اروپایی خود را نیز انجام داد. فرمین در بازی مقابل آنتورپ و پورتو هم وارد فهرست بارسا شد اما از روی نیمکت به زمین نرفت.

1945476

فرمین پس از گذراندن یک پیش فصل عالی، از اعتماد ژاوی برخوردار است و بهترین روزهای خود را از زمان شروع رقابت ها پشت سر می گذارد. 

او در پنج بازی مقابل گرانادا، اتلتیک بیلبائو، شاختار، رئال مادرید و رئال سوسیداد از ابتدا در میدان بود اما بدون شک بازی مقابل شاختار به او اجازه داده تا امشب نیز خوشبین به حضور در ترکیب ثابت باشد. امشب او امیدوار است که تاریخ در هامبورگ (شهر محل برگزاری بازی) تکرار شود.