به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنتونیو رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و ظاهرا این بازیکن تصمیمی برای تمدید قرارداد نیز ندارد. مذاکرات بین مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن در طول ماه‌های اخیر ادامه داشته اما او حاضر به پذیرش پیشنهادات مطرح شده از سوی مدیران چلسی نشده است.

چندی پیش نشریه اتلتیک نوشت که درخواست رودیگر دستمزد 260 هزار یورویی در هفته است و مبلغی هم به‌عنوان پاداش تمدید طلب کرده است. دو درخواستی که هنوز مورد موافقت سران چلسی قرار نگرفته و به این‌ترتیب آینده رودیگر در چلسی مبهم‌تر از همیشه شده است.


 
مذاکرات به نتیجه نرسیده تا رودیگر گزینه‌های جدایی را جدی‌تر بررسی کند. در واقع این مدافع آلمانی دو راه بیشتر ندارد. یا باید با چلسی تمدید کند یا با رئال و پی‌اس‌جی، جدی‌ترین مشتریان خود به توافق برسد.

با این حال چندی قبل برخی گزارش‌ها حکایت از آن داشت که رئال مادرید به دلیل درخواست مالی بالای مدافع آلمانی از کورس رقابت برای جذب این بازیکن کنار کشیده است. با این حال به نظر می‌رسد که حالا نظر باشگاه اسپانیایی به‌طور کامل تغییر کرده است. بر اساس ادعای ESPN نمایش درخشان رودیگر در دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال‌مادرید باعث شده که این باشگاه دوباره به کورس رقابت برای به‌خدمت گرفتن او بازگردد و به نظر می‌رسد که لوس بلانکوس در هفته‌های آتی به شکل جدی شرایط جذب او را بررسی می‌کند.