به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر روز جمعه اعلام کرد که 10 امتیاز از باشگاه اورتون به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی و تخلفات مالی کسر شده است. 

اورتون با کسر این 10 امتیاز به جایگاه نوزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس رفت تا در منطقه سقوط و در خطر حذف از این رقابت‌ها و رفتن به چمپیونشیپ قرار بگیرد که کابوس بزرگی برای هواداران این تیم خواهد بود. 

کاراگر در واکنش به این اتفاق در صفحه توییترش نوشت:« کسر 10 امتیاز از اورتون اقدامی نادرست بود، با توجه به این که آنها در چند سال اخیر درباره این موضوع با لیگ برتر همکاری کرده بودند. آیا بهتر بود که از همکاری فرار می‌کردند و سعی می‌کردند مانند سایر باشگاه‌ها خودشان را کنار بکشند؟ 

1909402

تردیدی در این وجود ندارد که باشگاه‌های سقوط کرده فشار بسیار زیادی برای برخورد با اورتون روی لیگ برتر وارد خواهند کرد اما وقتی این موضوع را در نظر بگیرید که شش باشگاه سعی کردند لیگ برتر را رها کنند و هیچ جریمه‌ای هم در نظر گرفته نشد، این برخورد درست به نظر نمی‌رسد. 

تا زمانی که برخوردی درست و مشابه با سایر باشگاه‌ها هم صورت نگیرد، اورتون این احساس را خواهد داشت که مورد سو استفاده قرار گرفته و چنین احساسی از سوی آنها هم کاملا درست است.»