به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور در مسابقه اخیرش در لیگ برتر، از وقفه مسابقات استفاده کرده و در دیداری تدارکاتی برابر نفت مسجدسلیمان قرار گرفت که توانست در این بازی هم به برتری یک بر صفر دست پیدا کند و باز هم دروازه‌اش را با نمایش موثر مدافعان خود ازجمله ایمان سلیمی بسته نگه دارد.

ایمان سلیمی که زیر نظر جواد نکونام توانسته بهترین نمایش فنی را نسبت به سالیان اخیر داشته باشد و به مرور زمان جایگاهش را در ترکیب استقلال تثبیت کند و خودش را به بازی در این تیم وفق بدهد، پس از درخشش مقابل تراکتور، در جدال با نفت مسجدسلیمان نیز تیمش را در بسته ماندن دروازه کمک کرد.

این مدافع میانی که در هشت مسابقه از 9 بازی این فصل استقلال به میدان رفته و نمایش موثری در خط دفاعی داشته، در دیدار مقابل تراکتور با حضور در محوطه جریمه حریف توانست با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند و باعث شکست تیم سابق خود شود، اما در مسابقه تدارکاتی برابر نفت مسجدسلیمان دوباره بیشتر در عقب زمین کارش را انجام داد.

1956137

سلیمی امیدوار است روند خوبی که در هفته‌های گذشته در استقلال طی کرده را ادامه بدهد و با نمایش خود کاری کند تا صدرنشینی آبی‌ها حفظ شود و دروازه تیمش هم بسته بماند.