به گزارش ورزش سه، سایپا در هفته سیزدهم لیگ آزادگان برابر مس سونگون قرار گرفت اما با یک گل در این مسابقه شکست خورد تا از صدر جدول فاصله بگیرد و رتبه پنجم را به خود اختصاص بدهد.

سید مهدی حسینی نسب پس از این مسابقه اظهار داشت: تمام بازی تحت اختیار تیم سایپا بود و ۳-۴ موقعیت خیلی خوب داشتیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. توپ و میدان و موقعیت‌ها برای سایپا بود اما بدون اینکه یک موقعیت به تیم حریف بدهیم، ۱-۰ باختیم.

وی افزود: گل حریف روی یک یک شلیک از وسط زمین به ثمر رسید؛ بالاخره بعضی از شوت‌ها هم نادر است و در هر صد بازی، یک‌بار هم این اتفاق رخ می‌دهد و حالا نصیب تیم مس سونگون شد. به مس سونگون تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم در تیم‌مان همدلی داشته باشیم و زحمت بچه‌ها را به نتیجه برسانیم.

او درباره روند سایپا در ادامه فصل عنوان کرد: تیم ما خوب بازی می‌کند و امروز هم مستحق باخت نبودیم. بچه‌ها تمام توان‌شان را گذاشتند اما یک وقت‌هایی این اتفاق رخ می‌دهد؛ شما فکر می‌کنید سوار بازی هستی و موقعیت‌های زیادی داری اما یک‌باره اتفاقی رخ می‌دهد و شوتی زده می‌شود. در مجموع بازی دست تیم سایپا بود و می‌توانستیم ببریم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.