به گزارش "ورزش سه"، یکی از تکراری ترین شایعات نقل و انتقالاتی طی هفته های اخیر به مدافع آلمانی چلسی یعنی آنتونیو رودیگر مربوط بوده است. این بازیکن ماه های پایانی قرارداد خود را با چلسی پشت سر می‌گذارد و از طرف دیگر به نظر می‌رسد که مذاکرات بین دو طرف برای تمدید به بن بست کامل رسیده است.

اگرچه رودیگر بازیکن مورد علاقه سرمربی چلسی یعنی توماس توخل محسوب می‌شود و رسانه‌های انگلیسی تاکید کرده‌اند که آبی ها تا آخرین لحظه برای حفظ او تلاش خواهند کرد اما در عین حال توافق بسیار دور از دسترس به نظر می رسد و احتمال جدایی مدافع آلمانی خیلی بیشتر از ماندن اوست.

با این حال چندی قبل برخی گزارش‌ها حکایت از آن داشت که رئال مادرید به دلیل درخواست مالی بالای مدافع آلمانی از کورس رقابت برای جذب این بازیکن کنار کشیده است. با این وجود به نظر می‌رسد که حالا نظر باشگاه اسپانیایی تغییر کرده است و ESPN اخیراً گزارش داد که رئال حالا به شکل جدی دوباره به جذب رودیگر فکر می کند.

در همین راستا اکنون خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مطرح مارکا، ادعای جالبی را در رابطه با آنتونیو رودیگر مطرح کرده است. بر این اساس کارلو آنچلوتی از سران باشگاه رئال مادرید درخواست کرده که آنتونیو رودیگر را به خدمت بگیرند. سرمربی ایتالیایی رودیگر را گزینه مناسبی برای تقویت خط دفاعی تیمش می داند و به سبک بازی او علاقه‌مند است و به همین خاطر خواهان جذب او شده است.