به گزارش ورزش سه، ایمان سلیمی پس از گلزنی مقابل تراکتور با روحیه بالاتر و عملکرد بهتری در ترکیب استقلال حضور پیدا می‌کند.

مدافع بلندقامت استقلال که به دلیل مصدمیت آرمین سهرابیان خیلی زود به ترکیب اصلی استقلال رسیده بود، حالا در روزهای غیاب محمدمرادمند به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی استقلال تبدیل شده است.

دو اشتباه مهلک در بازی با سپاهان (خطای هند پنالتی) و مقابل هوادار (گل به خودی) می‌توانست روحیه و اعتماد این بازیکن را نابود کند و اعتماد هواداران و کادرفنی استقلال را از او سلب کند، اما گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند حکم یک نوش دارو را داشت که روند فوتبالی این بازیکن در استقلال را تحت تاثیر قرار داد.

1953038

سلیمی پس از گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند با اعتماد به نفس و جسارت بیشتری در خط دفاعی استقلال حضور پیدا کرد و در مقابل تراکتور یکی از برترین بازیکنان این تیم بود، در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی نشان داد اما یک نکته جالب وجود داشت، سلیمی در دقیقه 36 مسابقه در حالی که استقلال در وضعیت هجوم همه جانبه نبود، پشت محوطه جریمه ذوب آهن حضور پیدا کرد و پس از دریافت پاس زمینی که برای او ارسال شده بود اقدام به شوت زنی کرد، هرچند که این ضربه راه به جایی نبرد اما این بازیکن با روحیه متفاوت و اعتماد به نفس بیشتری در ترکیب آبی‌ها حضور پیدا کرده.

استقلال در غیاب محمد مرادمند چندین هفته باید از مثلث روزبه چشمی، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان استفاده کند، این سه بازیکن تمام دارایی استقلال در پست دفاع وسط است که نکونام باید همزمان از آنها استفاده کند.