به گزارش "ورزش سه"، پرتاب‌های بلند نادر محمدی در دیدار ذوب‌آهن و استقلال یکی از اتفاقات ویژه این مسابقه بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ اوت انداز مشهور لیگ که در گذشته نیز به خاطر پرتاب‌هایش مورد توجه بود، در این دیدار بار دیگر سوژه شد و حتی این مساله در نشست خبری محمد ربیعی سرمربی گاندوها نیز مورد پرسش از او قرار گرفت.

سرمربی ذوب‌آهن بعد از بازی اوت دستی را یک تاکتیک در فوتبال روز دنیا دانست که اکثر تیم‌ها از آنها استفاده می‌کنند. ربیعی در صحبت‌های خود اعلام کرد که حتی استقلال روی همین تاکتیک اوت دستی به شمس‌آذر گلزنی کرده است.

این در حالی است که در ترکیب استقلال بازیکنی که به وضوح با اوت دستی‌های بلند شناخته شود، وجود ندارد. در فواصل نزدیک به دروازه از گوشه زمین اما اگر استقلالی‌ها صاحب اوت شوند، گاهی اوقات ابوالفضل جلالی آن را پرتاب می‌کند.

در جریان بازی استقلال و ذوب آهن هم روی اوت‌های کنار و در گوشه زمین جلالی سه، چهار بار اقدام به پرتاب بلند توپ کرد و سعی داشت توپ را به شکل سانتر روی دروازه بفرستد. چپ پای استقلالی‌ها اگرچه در پرتاب اوت‌های بلند نسبت به خودش بد کار نکرد، اما او هرگز نمی‌تواند مثل نادر محمدی توپ را روی دروازه بفرستد و مثل اوت‌های بلند منجنیق لیگ برتر خطرساز باشد.