پرسپولیس همچنان در پیروزی ناموفق است.

پرسپولیس در بازی دوستانه هم موفق به پیروزی نشد.

به گزارش طرفداری، اگرچه بازی های تدارکاتی همواره برای شناخت از وضعیت فنی و بدنی تیم ها تدارک دیده می شوند و نتیجه گیری آخرین چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد اما نباید فراموش کرد که پرسپولیس در همین بازی دوستانه هم موفق به پیروزی نشد تا از آخرین پیروزی این تیم هفته ها بگذرد.

پرسپولیس در چند هفته اخیر موفق به پیروزی نشده و نه تنها نتوانسته از ناکامی استقلال در بازی با پیکان استفاده کرده و اختلاف امتیاز خود را کاهش دهد بلکه در جام حذفی هم با شکست از آلومینیوم از رقابت ها حذف شده است.

نگاهی به نتایج هفته های اخیر نشان می دهد که آخرین پیروزی شاگردان یحیی به هفته 22 و بازی با نفت مسجد سلیمان برمیگردد. پرسپولیس پس از پیروزی دو بر یک در آن بازی مقابل استقلال و در حالی که با یک گل پیش بود و به پیروزی احتیاج داشت به تساوی رسید، مقابل تیم هوادار باز هم موفق به پیروزی نشد، در بازی با آلومینیوم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و بالاخره در بازی با نفت مسجد سلیمان در بازی تدارکاتی هم موفق به پیروزی نشد تا برای چهارمین بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی در بازی های مختلف نشود.

حال باید منتظر بود و دید گل محمدی و شاگردانش بالاخره در بازی با پیکان چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد و موفق به پیروزی خواهند شد یا نه.