به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در دور پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میزبان کپنهاگن خواهد رفت. این تیم صدرنشینی خود را با 4 برد در 4 مسابقه قطعی کرده است و احتمال دارد که به برخی از ستاره‌های تیم استراحت بدهد که می‌تواند فرصتی برای تیم دانمارکی برای کسب امتیاز را فراهم کند. کپنهاگن در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد و با کسب یک پیروزی می‌تواند صعود خود را به دور بعد تا حد زیادی قطعی کند. سرمربی این تیم می‌گوید تیمش توانایی و روحیه رسیدن به این مهم را در بازی فردا دارد.

1959925

بایرن به بازیکنان کلیدی استراحت می‌دهد؟
"اول از همه باید روی خودمان تمرکز کنیم. ما اینجا هستیم تا امتیاز بگیریم. می‌دانیم برای چه چیزی بازی می‌کنیم. صرف نظر از بازیکنانی که بایرن می‌فرستد در زمین باز هم یک تیم بزرگ خواهد بود. این تیم احتمالاً سبک بازی خود را تغییر نخواهند داد، زیرا آنها یک بازیکن با کیفیت را با بازیکن با کیفیت دیگری جایگزین خواهند کرد." 

به پیروزی خوشبین هستید؟
"ما هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام می‌دهیم تا عملکردی را ارائه دهیم که در آن با پتانسیل و کیفیتمان را نمایش دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، فرصتی برای گرفتن امتیاز وجود خواهد داشت. همچنین این احتمال وجود دارد که یک نمایش عالی ارائه دهیم و باز هم ببازیم. اما ما اینجاییم تا بدون توجه به آمار فوق العاده بایرن در دور گروهی، امتیاز بگیریم.