به گزارش “ورزش سه” آن‌ها در دیدار دوستانه‌شان با پرسپولیس نشان دادند که می‌توان به بقای تیم‌شان امیدوار بود. دیدار نفس‌گیری که شاگردان مهاجری با ۲گل از میزبان‌شان پیش افتادند و در حالی که یک گل‌شان به دلیل آفساید مردود اعلام شد، با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند.
سرمربی نفتی‌ها درباره شرایط تیمش می‌گوید: خدا را شکر بازیکنانم به این خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنند. نمایش بسیار خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم و ادامه همین روند در مسابقات لیگ، حتماً ما را به بهبود شرایط امیدوار می‌کند.
مهاجری درباره حمایت‌های استانی‌ از تیمش می‌گوید: من از همه مسئولین شهری و استانی خوزستان می‌خواهم در این هفته‌های پایانی پای نفت بایستند. باور کنید در شرایط کنونی فوتبال، ماندن نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر کمتر از قهرمانی نیست.
او ادامه می‌دهد: شما دیدید مدیران مرکزی و مازندران پشت آلومینیوم و نساجی ایستادند و این دو تیم چطور تا فینال جام حذفی رسیدند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره همراهی مدیران تیمش توضیح می‌دهد: اعضای هیأت‌مدیره، مدیرعامل و کادر سرپرستی ما علی‌رغم تنگناهای مالی اردوی بسیار خوبی برای‌مان مهیا کردند که قطعاً نتیجه‌اش را خواهیم دید. ما در تهران مشکل زمین تمرینی داشتیم برای همین نتوانستیم مقابل هوادار هم بازی کنیم، با این حال رفقای‌مان در گل‌گهر و آقای قلعه‌نویی لطف کردند و ۲جلسه زمین تمرین در اختیارمان گذاشتند که واقعاً از آن‌ها ممنونم.
مهاجری معتقد است شهر «اولین»ها باید در لیگ برتر بماند و می‌گوید: به هر دلیلی که الان وقت واکاوی‌اش نیست شرایط نفت این‌طور شده، مقصریابی و پیگیری دلایل این روزگار بماند برای بعد، الان وقت همدلی و کمک برای ماندگاری نفت در لیگ برتر است.
او در پایان درباره رویارویی دوستانه تیمش با پرسپولیس توضیح داد: اول لازم است از مجموعه کادرفنی پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری عزیز و رفقای مدیریتی آن‌ها تشکر کنم که شرایط این بازی را فراهم کردند.
مهاجری ادامه می‌دهد: بازی خیلی خوبی بود، بچه‌های ما به اندازه یک بازی رسمی مایه گذاشتند. ولی حقیقتاً بیشتر از نتیجه آماده‌سازی تیم‌مان مهم بود که تقریباً به آن رسیدیم.