به گزارش "ورزش سه"، این دیداری است میان سپاهان و پاختاکور که با 4 و 3 امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی گروه چهارم را به خودشان اختصاص داده‌‍اند. سپاهان برای صعود به مرحله بعدی باید حتما در این مسابقه پیروز شود و در انتظار نتیجه دیدار التعاون و الدحیل بماند. در سوی دیگر نیز پاختاکور اگرچه برخلاف سپاهان شانس صعود به عنوان تیم اول را از دست داده ولی به هیچ وجه دیدار برابر این تیم آسان نخواهد بود.
با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.

هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم
سپاهان – پاختاکور؛ ورزشگاه ملک‎ عبدالله شهر بریده عربستان
تماشاگر: 
تیم داوری:  ایدا‌ جومپئی از ژاپن و ناکاریت راوت و تاناته چوچون از  تایلند کمک داوران اول و دوم.
ناظر بازی:  میندو درجی از بوتان

ترکیب اصلی سپاهان: 
رشید مظاهری – امید نورافکن، محمدنژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب اصلی پاختاکور: 
سنجار کوفاتوف (دروازه‌بان)، شرزود اعظموف، اولسکی لارین، فرخ سایفیف، خوجی اکبر علیجانوف، اودلجون همروبکوف، سردورسوبیرخوجائف، خوجیمات ارکینوف، عزیزبک تورگوئبوئف، سردور رشیدوف و اولیور سارکیچ.
سرمربی: سلاوچه ووینسکی

 

حاشیه:

* سپاهان برای صعود به مرحله بعد باید هر دو دیدار خود مقابل الدحیل و پاختاکور رو ببرد و سپس امیدوار به توقف التعاون یا الدحیل بماند.

*محرم نویدکیا در مقایسه با دیدار قبلی تیمش، سجاد شهباززاده و مسعود ریگی را از ترکیب خارج کرده و به جای این دو از سلمانی و شهریار مغانلو استفاده کرده است.

*اگر در مصاف امشب التعاون و الدحیل نماینده عربستان پیروز شود، سرنوشت صعود بار دیگر به دستان سپاهان خواهد افتاد.