به گزارش "ورزش سه"، در دوازدهمین ایستگاه از لیگ بیست و سوم، تراکتور در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان مهمان گل گهر خواهد بود که حالا این دیدار برای 5 بازیکن سابق تی‌تی‌ها که این روزها پیراهن سرمه‎‌ای رنگ گل گهر را به تن می‌کنند، قطعا جذاب‌تر هم خواهم بود.
مهمترین بازیکن گل گهری‌ها محمدرضا اخباری خواهد بود که در تابستان این فصل، از تیم محبوبش کنار گذاشته شد تا فردا به عنوان گلر اصلی سیرجانی‌ها خود را برای این بازی آماده کند. اگر چه او با 174 بازی از رکوردداران تراکتور به شمار می‌آید اما در این بین اگر نتواند در این بازی حضور پیدا کند، محسن فروزان گلر دوم این تیم هم با 56 بازی برای تراکتور، از چهره‌های ماندگار این تیم است!

1764279

بعد از این دو نفر هم باید به مدافعان کناری گل گهر اشاره کرد؛ مهدی تیکدری که پیش از این در سیرجان به بازی کردن عادت کرده بود و ابوالفضل رزاق‌پور که او هم در این تابستان با نظر خمس از تیم کنار گذاشته شد، در سمت چپ این تیم قرار است بازی کند.
همچنین به این لیست باید نام هافبک دفاعی سیرجانی‌ها یعنی حمید بوحمدان را نیز باید اضافه کرد؛ بوحمدان در تیم رسول خطیبی در لیگ بیستم حضور داشت و حالا خود را برای انجام هشتمین بازی فصل در ترکیب گل گهر آماده خواهد کرد.