وضعیت رضا اسدی رضایت کادرفنی پرسپولیس را به همراه داشته است

یکی از آماده ترین بازیکنان این روزهای پرسپولیس بی شک رضا اسدی است.

به گزارش تمرین، رضا اسدی این روزها یکی از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس است. او که در طول فصل فشار فوق العاده ای را تجربه کرد، در نیم فصل دوم وضعیت بهتری داشته و توانست وظایف محوله از سوی کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کند. رفته رفته اهالی فوتبال به این درک رسیدند که نوع و سبک فوتبال اسدی و نوراللهی تا چه اندازه با هم متفاوت است و همین موضوع باعث شد تا فشارها تا حدی کمتر شود و همین موضوع به پیشرفت شماره 8 سرخ ها کمک کرد. به گونه ای که در چند بازی پیاپی به هافبک اول پرسپولیس تبدیل شد و در ادامه نیز اولین گزینه یحیی در دربی بود و با نیمکت نشین کردن کمال کامیابی نیا مقابل استقلال فیکس بازی کرد.

اسدی با تعطیلی رقابت ها و با آغاز دور جدید تمرینات نیز عملکرد خوبی داشت به گونه ای که توانست در بازی دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان هم بازی خوبی ارائه دهد و هم گل زیبایی را به ثمر برساند.

اسدی که در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب شده و قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد هنوز مشخص نیست که در پرسپولیس خواهد ماند یا نه اما بی شک شش فینال بزرگ را پیش رو خواهد داشت. او تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در این 6 فینال حضور ثابت و در ادامه مثمر ثمری داشته باشد و در این راه رقبای بزرگی چون سرلک و کامیابی نیا را پیش رو دارد. از این رو باید دید درن هایت می تواند مسیر رو به جلوی خود را ادامه دهد یا خیر.