به گزارش "ورزش‌سه"، پیام نیازمند فصل گذشته یکی از رقبای علیرضا بیرانوند در ثبت بیشترین کلین‌شیت بود که در نهایت در شرایطی که سنگربان پرسپولیس 18 مرتبه دروازه خودش را بسته نگه داشته بود، او 14 مرتبه موفق به این کار شد.

در ثبت این رکورد البته باید به شرایط خط دفاعی سپاهان و مقایسه آن با رقبایش اشاره کرد. مورایس فصل گذشته با نیلسون جونیور و رناتو داسیلویرا به ایران آمد، اما هر چه زمان سپری شد، بیشتر فهمید که اعتماد به بازیکنان ایرانی به نفعش خواهد بود.

در فصل جدید نیز هنوز سپاهان در فاز دفاعی به ثبات نرسیده و تمام کارشناسان پاشنه آشیل تیم مورایس را در خط دفاعی می‌دانند؛ جایی که هنوز زوج مطمئنی برای دانشگر پیدا نشده و نفوذهای همیشگی رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور هم معمولا با فضای مناسبی برای تیم‌هایی که به دنبال استفاده از ضدحملات هستند، همراه می‌شود.

1964823

جدا از ضعف طلایی‌پوشان اصفهانی در خط دفاعی، آنها در برخی مسابقات نظیر مصاف با تراکتور، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در حالی دروازه خودشان را باز شده دیده‌اند که تیم برتر میدان بوده‌اند و یک غفلت سبب شده تا 3 کلین‌شیت پیام نیازمند به راحتی از دست برود و به همین دلیل هم بود که او روز گذشته پس از باز شدن دروازه‌اش از همه بازیکنان سپاهان بابت دریافت این گل و ناکامی در ثبت چهارمین کلین‌شیت فصل عصبانی بود.

بی‌شک مورایس و مدیران سپاهان از همین حالا به فکر تقویت تیم در فاز دفاعی هستند و باید دید در نیمه دوم مسابقات با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط در فاز دفاعی این تیم چطور پیش خواهد رفت.